Ikke misforstå meg personlig - det pleier å være mange fantastiske fottøy som opprettholder sitt helt eget fra Feeling Trip, men jeg kan rett og slett ikke styre unna. Etter å ha et par justeringer sammen med en hovedutveksling, tilbyr Feeling Trip 3 meg personlig tilkoblet en gang til.
AUSTIN TEXAS: I tilfelle at vi alle hadde vært å fullføre noen få gratis organisasjoner, vil du sannsynligvis oppgi Feeling Trip 3, så vel som jeg vil uttale eksepsjonell. Dette Puma Rebound Layup LO SD sko spesielle fottøy er faktisk enestående. og hver handling, hver eneste kilometer, opplevde stor. Selve Feeling Trip 3 fungerer som en god Optivibe mellomsåle, som gir en skånsom omgang til de tøffeste stiene. Sawnee Hill, det aller første området med hensyn til min personlige drift innen Trip 3 , er faktisk rock and roll-bakgården. Skulle du dra til Nord-Atlanta og også ha hankring med tanke på stier som ringer mye mer med tanke på dans i forhold til operasjon, kan Sawnee Hill være stedet å ende opp med. opplevde litt verkende dagen etter, men jeg vil si takk til den faktiske tur 3 's tilstrekkelig polstring samt rock and roll parabol med hensyn til å opprettholde meg personlig kurs.
Mitt personlige følgende silingsgulv viste masse mild, fri skitt. Selve Puma Cell Surin? 2? FM-sko Contagrip yttersåle ble sendt regelmessig med viss grunn, noe som betyr at vi ikke reduserte min personlige hastighet mye da jeg pløyet via små skittmyrer. De faktiske tempo-snørene hjelper til med å gjøre endring med hensyn til stivhet veldig enkel, og også plass til fotbeholder er nok (selv om jeg har tynne føtter). Bredere ft kan virkelig føles litt trangt i Trip 3, men slanke sokker kan være omtrent alt det krever. Salomon tekniske ingeniører tillegg nylon overdel sekk på toppen fra språket for å gjøre overskudd bånd. Fantastisk, va?
TAYLOR: Oowee! Det er mye for å elske knyttet til dette fottøyet. Selve Feeling Trip så vel som vi fortsetter for lenge siden. Vi har faktisk krevd de faktiske OG-ene fra containeren, så vel som utnyttet dem alle med hensyn til mine personlige aller første 100k (Never Summer time 100k– the burly Rugged Hill old-school design path race). Puma Cell Venom sko Telefon dette Jeg har tillit til min personlige komponent, men hele møtet dekket tilbudet. Dette er virkelig mitt personlige fottøy til fots.
Salomon-tilbudene holdt nøyaktig Puma 1948 Mid sko salg samme grunnleggende bunt: den litt bredere enn typiske fotbeden (som sammenlignet med andre Salomons), den rimelige sikkerhetsgraden, sammen med en elegant tur. 2 tommelen oppover gjennom meg personlig!